Červenec 2008

Šumava

Naše neplánovaná cesta začala v sobotu ráno v 10h.Měli jsme chuť si někam vyrazit na výlet.Trasu jsme nepromýšleli,jeli jsme naslepo na Šumavu na našich miláčcích ve složení Martin a Olina (Suzuki V-strom 650) a Franta (Yamaha XT 500). Následoval rychlý přesun Moravou,po obědě krátká návštěva u Frantových příbuzných (vynikající místní borůvková buchta) a první zastávka u zříceniny hradu VÍTKŮV KÁMEN. Doporučujeme:z věže je krásný výhled na Lipno! Z Kamene jsme přepluli trajektem Lipno a vyrazili směrem HORSKÁ KVILDA. A najednou jsme se ocitli vráji šumavském…Chýlil se večer,hledáme kemp.  A našli.Kemp Annín byl ten pravý:-) Ani jsme se nesnažili vybalit stany, protože ceny chatek byly nesmyslně levné.Výborná večeře a pár piv bylo výborným zakončením dne.

V neděli nás probudilo sluníčko.Snídáme a bavíme se tím jak si Franta zamknul klíče od kufru i od motorky ve svém vlastním kufru!Po půl hodině hrubého násilí dostat klíče zpět,vyrážíme směr hrad RABÍ.Zajímavá prohlídka (na několik hodin),následoval oběd a rychlý přesun na zříceninu VELHARTICE. Přijíždíme 10 min.před zavřením hradu a začíná pršet:-(  Volíme ústup a vracíme se zpět směr kemp. Večeře, pivíčko, spánek.

Celou noc pršelo a ráno je zima,i tak pojedem ještě přes KVILDU a i když jsme měli zmrzlé ruce,i tak to stálo za to.Druhý převoz trajektem,hrozně foukalo,zahřáli jsme se teplým čajem.Pod Lipnem jsme zastavili u ČERTA (Čertova stěna) a cestou domů jsme zabloudili ke zřícenině jménem POŘEŠÍN.V Třeboni zastavujeme na oběd,spíš už večeři.Pochutnali jsme si na moc dobrém jehněčí.Máme před sebou poslední kilometry domů.Na to,že tato akce nebyla plánovaná a jeden z nás si musel prodloužit dovolenou,tak z toho vznikl moc překrásný třídenní výlet,jen škoda, že s námi nebylo více vokurků:-(

[inspic=112,left,fullscreen,thumb][inspic=111,left,fullscreen,thumb][inspic=114,left,fullscreen,thumb][inspic=113,left,fullscreen,thumb][inspic=116,left,fullscreen,thumb][inspic=115,left,fullscreen,thumb][inspic=118,left,fullscreen,thumb][inspic=117,left,fullscreen,thumb][inspic=119,left,fullscreen,thumb][inspic=120,left,fullscreen,thumb][inspic=121,left,fullscreen,thumb][inspic=122,left,fullscreen,thumb]